Wenn des so ein Trottel wird wia du,
kannst da glei de Kugel gebn.

Antwort schreiben 

Themabewertung:
  • 1 Bewertungen - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neue Wuchtel´n
28.04.2010, 10:09
Beitrag #1
Neue Wuchtel´n
Vorab ein herzliches Danke an die Betreiber dieser Seite. Besonders Spitze ist der Umstand, das man sich auf Mundart miteinander unterhalten kann.
Nun würde ich gerne anregen ( das Einverständniss der Betreiber vorausgesetzt) gute Wortmeldungen, Reime und sonstige Wuchtl´n ala Mundl hier zu deponieren. Mir fallen solche Meldungen ad hoc je nach Gemütslage öfters ein. Manche hab ich auch aufgeschnappt.

Also; Ich lege ein paar vor:

Meine Frau lies mich einmal länger warten. Darauf ich;

schee das´t a scho awogglst du Gurkn. I hob scho glaub´t mia wochs´n Heidlbeern auf de Haxn.

Ein Nachbar nervt mich schon länger. Ich rüber und schrei;

wennst net boid dein Wurlitzer leisa drahst kriagst vun mir a so a Tetschn dast glaubst de zwöf Apostl´n woan a Jazzband.

I tritt da so in Oas.... das da 14 Tog de Plombn schebban.

Ich habe noch hunderte weitere und würde mich über eure sehr freuen.
I werd von Zeit zu Zeit noch welche reinschreiben.
Also losBig Grin
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
28.04.2010, 12:07 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 28.04.2010 12:09 von Hans1982.)
Beitrag #2
RE: Neue Wuchtel´n
A Freind von mir hat einen besonderen Fetisch. Er steht auf hässliche dicke Frauen warum auch immer. Jedenfalls hat er sich das Foto von seiner neuen Freundin in ein kleines Bild einrahmen lassen. i zu eahm: Des Büd hättest hi mochn soin. In dem Moment steht sei Oide hinter mir und i hab scho ane gfongt. Nett oder? A Weitere Wuchtl wos ma eifoit ist folgende: I bin mal mit der U-Bahn gefahren und da is a bissl a Gedränge gewesen. Jedenfalls hat mi a deppata Krocha angerempelt und statt das er sich entschuldigt hat er mi gefragt ob i ned aufpassen kann. I zu eahm: Hurch zua wennst goschat bist dann kriagst a Gnackwatschn auf de Wendltreppn das dei Trottel besser auf und au gehn kaun

MEI BIER IS NED DEPPATCool
Webseite des Benutzers besuchen Alle Beiträge dieses Benutzers finden
28.04.2010, 14:56
Beitrag #3
@ Hans hehehe supa oba do geht no mehr.

Jedes Jahr im Sommabad auf da oidn Donau gengan ma viele schwer am Wecker weil i hoid a paar Gramm über´n Winter zugnommen hab. Hört si ungefähr so an;

Die Kassierin; Na Herr O.... heuer schaun ma aba wieda gut aus.
I; jojo was i eh. stoak abgnomman hob i ; und a ganz a spitzes Gsicht.

Bei der Schlisslausgob. Seavas Michl na bumm bist du ausgfressn! wiafü host´n zuagnumman? I drauf no recht tackvoll; du red wos du Gas , host söba an Arsch wia a Treibmine oba üba andare bled redn;

De Nochbarin von da Nebnkabin, i eh scho auf Touren " wia geht´s ina denn und fixiert dabei mei Wampn. I drauf; i bin eigentlich Magersüchtig Frau Hofrat, nua vagiss i dauernd zu Spei´m. Des Joa muss i mein Sonnenschirm a bissal festa in Bodn eineklopfn fois Winde kumman.

Gott sei dank hab im mi dann in da Kantin mit 1-4 Ottakringer und 2 Beifohrer beruhigen kennan. Beim bestellen hab i den Herbert oba glei gsagt " sog kan Ton sunst kriagst ka Maut und an Hirntoler das di drei moi übaschlogst.
28.04.2010, 15:24
Beitrag #4
Schneid mi so a Sautrottel von Autofahrer.Bei der nächsten roten Ampel hob i eahm gfrogt ob er 2,3 braucht. Er voi goschat natürlich und i frog eahm wos is Oida pass da de Wäsch ned du aufpeppte Wirbelseun.
2. Hob i an Strofzettln von an Parksheriff kriegt weil mein Parkschein abgelaufen ist. In dem Moment wo er mir den Schass hinter de Scheibn pickt geh i zum Auto und frog eahm eh no höflich ob er des ned wegen der 1 Minute revidieren kann. Er verneint natürlich. I zu eahm: Wissens wos? Des Foischparken bzw Parken mit abgelaufenen Parkschein is ned so tragisch. Sortierens lieber mal Hutfahrer aus. Aber wie soits ihr Hutkontrollen machen wenns selber so a Trottelkappl aufhabts.

3. Des war überhaupt das beste Stück von mir. Fahr durch Perchtoldsdorf und kumm in a Planquadrat. Beifahrerin auch mitgehabt. Gott sei Dank bin i so gscheit und verbinde nicht Alkohol mit Autofahren d.h. ich hab keinen Alk zu mir genommen. Trotzdem war Schwerpunkt Alkohol und ich musste mich einen Alkotest unterziehen. I hab ma dacht jetzt mach i ma a Gaudi. Kieberer fragt mi ob i scho moi zu an Alkotest aufgefordert worden bin. I verneine. Dann frag i eahm was bei an Alkotest zu machen ist. Er sagt reinblasen. I ruf mei Beifahrerin, sie steigt aus und i zu ihr: Heast i glaub der wü wos von dir hahaha. Dann hab ich mich für den Scherz entschuldigt und hab mich dem Alkotest unterzogen der 0,0 ausmachte

28.04.2010, 17:30
Beitrag #5
Sad's es mit'm "Mundl" fawondt ? Wink De Wuchtln san jo da Homma. I lieg grod undam Disch voar Loch'n.

"Wachorgan Kurt Blahovec nebst Gattin und Marschverpflegung zum Besuch angetreten." ("Kurti Blahovec")

"Mei Bier is ned deppat." ("Mundl")

"Da kommt aber Freude auf." ("Frau Koziber")

"Ich hätte in Hietzing bleiben sollen." ("Frau Kaiser")
28.04.2010, 18:09
Beitrag #6
Fast Andrea fast samma mit dem fawaunt,
kumm von den Tisch viere und hau eine in de Tast´n i mechat mehr Wuchtln lesn.
Des Leben is eh traurig gnua.

An hob i fir heit no! von an Lieblingsthema vun mir;

Gartenhaus in der Früh i sitz im Garten und tschik a Johann Spieler ( John Player):
Mei Schwiegamonsta kummt ausse und keift mi an. No eh kloa imma rauchen!
I zruck " heast Mamschi du host dein Pullova vakehrt an" Sie schaut und zaht umadum und sogt stimmt jo net, passt eh!
I drauf na sicher do schaut da Ars..... beim Krogn ausse.
29.04.2010, 18:40 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 29.04.2010 18:45 von Hans1982.)
Beitrag #7
I hab mi mal wegen irgendwas fürchterlich aufgeregt. Ka Ahnung mehr wos des wor. Jedenfalls hat mei Mutter gmant wenn i so weiter herumtob rufts in Steinhof an. I zu ihr: Do wirst a Pech hobn durt hob i lebenslang LokalverbotCool A weitere Meldung war vor ein paar Tagen beim AMS. Der Berater hat mich zu an sinnlosen Kurs vergattert und i hab natürlich eahm gezeigt das i des als Schass empfinde. I hab zu eahm gsogt: Scheiss auf den Pfostenkurs vermittel mir lieber a Hockn. Für des kriagst a zoit.Er zu mir: Wenn sie sich ned im Ton etwas zügeln dann wird er mich sperren. I zu eahm: Jo is scho guat gib her den Wisch. Der Berater hat dann noch mir viel Glück gewünscht. I zu eahm: Jetzt hamma wieder gelacht.Er hat gmeint er wird ein Auge auf mich haben. I zu eahm: Sinnlos i bin lesbisch. Der Spruch ist übrigens vom Kottan und ich hab ihn situationsgemäß angewendet

29.04.2010, 21:24
Beitrag #8
"wennst net boid dein Wurlitzer leisa drahst kriagst vun mir a so a Tetschn dast glaubst de zwöf Apostl´n woan a Jazzband."

Der Spruch erinnert mich an mein Vater, der hod zu mia gsagt:
Wennst net glei folgst, dann kriagst a Watschn, dass'd 12 Apostln füa a Räubabande oschaugst".
30.04.2010, 08:09 (Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 30.04.2010 08:10 von Hans1982.)
Beitrag #9
Ich hab mal in einen Bierlokal in Perchtoldsdorf als Kellner gearbeitet. Um 1 Uhr früh war Sperrstunde. Mei Chef war eigentlich ned der typische Chef sondern eher mehr wie a Hawara. Der Koch hat nach der Sperrstunde noch ein bisschen im Fernseher herumgezappt und ist dabei per Zufall auf einen Kanal gestossen der sagen wir so ned ganz jugendfrei war. Der Chef meinte das er sich so an Schmarrn maximal 10 Minuten anschauen kann. Meine Meldung darauf: I versteh des absolut weil nach 10 Minuten ist das Werk getan. Man kann sich ja denken was ich damit meinteBig Grin

30.04.2010, 10:01
Beitrag #10
@ 51 genau, so hab i den Spruch a kennanglernt. I hab ihm a bisserl Adaptiert.
@ Hans hehehehe

I hob 2 Töchter und a spitzen Vahötniss zu erna.
Wias no klan waren san ins Fragealter kumman, was manchmoi a bassale nervn kann.
Da kannst Antwurten was du willst; es kummt imma a "und warum is des so?" Da kann so manchen Voda da Blutdruck in de Höh rauschen, das man statt Adern eigantlich Panzerschläuche brauchat. Da is Intellekt gfrogt bei jeder weiteren Antwort.
Nach der 2399 Frag meina Tochter- I woa scho so has, das i mit mein Finger a Schwassnaht hätt mochn kennan- fragt mei grosse " Du Mami war ich eine schwere Geburt"? I drauf toternst. Na goa net wia ham die in da Frua beim Bettüberziagn gfundn.
De klane schreit und rennt weg. Drauf de andere " Du Papa habt ihr mich auch beim Bettüberziehen gefunden"? I drauf na bei dir woas no leichta. Die Mami hat einen fahren lassen und i hab gsagt " Schas steh auf du bist mei Tochta"
Antwort schreiben 

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Newsletter